Helló Gamer!

Itt szeretnék számodra információt adni, hogy ha véletlenül meghibásodott a vásárolt termék akkor milyen lehetőségeid vannak.

Garanciális szerviz

A Gamer Fejhallgató.hu kizárólag garanciális ügyintézést tud vállalni, tehát szervizünkben a nálunk vásárolt termékeket tudjuk átvenni, és javításra tovább küldeni.

Garanciális szervizünk helyileg: 7300 Komló Kossuth Lajos u. 117. -sz. alatt található.

Szerviz elérhetősége: 0620/563-5406 ; gamer kukac gamerwebshop pont hu

További teendők

- Tedd a számla és a garanciajegy másolatát a termék mellé, amit az eredeti csomagolásában juttatsz vissza hozzánk
- Csomagold be a terméket és a következő címre küld el: Elenor Ker. és Szolg. Bt, 7300 Komló Kossuth L. u. 117.

Mi eljuttatjuk a szakszervizbe. A szerviz bevizsgálja. Amennyiben nincs garanciavesztés, javítani, vagy cserélni fogják a hibás terméket.

Abban az esetben, ha már nem lehet javítani és beszerezni a terméket, akkor hasonló árkategóriájú termék lesz felajánlva vagy ha másképp döntesz visszakapod a termék árát.

A bevizsgálás időtartama a szakszervizbe érkezéstől számítva előre láthatólag 15 munkanap.

Felhívom a figyelmedet arra, ha a szakszerviz Garanciavesztést állapít meg, akkor függetlenül attól, hogy pl.: 2 hete vásároltad a terméket a Gamer Webshop nem fog tudni semmit tenni, hiszen mi csupán továbbküldjük a hibás terméket.

Garanciavesztés okai

- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés található
- Nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve  a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás
- Helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás. (például: villám, túláram, áramingadozás)
- Ha a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkákat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi el
- Üzemeltetés vagy szállítás közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás

Nem garanciális hibák

- a vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék
- szoftverekkel összefüggő problémák, operációs rendszer, vagy meghajtóprogram telepítése, stb.   
- szakszerűtlen beszerelés, kábelezés
- meghajtóprogram-, szoftver-, BIOS-frissítés

Cseregarancia

- hardver esetén kizárólag eredeti dobozában, hiánytalanul, minden eredeti tartozékaival együtt, sérülésmentesen visszaküldött termékre érvényes
- szoftver esetén csak az adathordozóra biztosítunk cseregaranciát, amennyiben az nem olvasható. Ebben az esetben elegendő kizárólag az adathordozót visszajuttatni